Stichting Hulst voor Elkaar zette dinsdag een nieuwe stap in het professionaliseren van het Loket.
Het Loket is het aanspreekpunt voor vragen over hulp, dienstverlening en voorzieningen in de gemeente. Je kunt er terecht voor allerlei vragen: over leven met een beperking, problemen in de relationele sfeer, geldzaken, voorzieningen om langer thuis te kunnen wonen of de verzorging van een ziek familielid.
Met de nieuwe aanpak is het Loket toegankelijker en nemen de wachttijden af. Het Loket werkt namenlijk voortaan gedeeltelijk op afspraak, zodat klanten niet meer hoeven te wachten en medewerkers van Hulst voor Elkaar zich beter kunnen voorbereiden op het gesprek.
Via een online agenda op www.hulstvoorelkaar.nl, die iedere werkdag tussen 9 uur en 10.30 uur kan worden ingevuld, plannen bezoekers hun afspraak. Tussen 10.30 en 12 uur kan overigens nog steeds zonder afsrpaak worden ingelopen bij het Loket.
Stichting Hulst voor Elkaar is de centrale wegwijzer in de gemeente Hulst voor advies en ondersteuning op het gebied van zorg en welzijn, sport en beweging, cultuur en ontmoeting.